Aquest abril ve carregat d'actes:
En primer lloc i en motiu de Sant Jordi ens visiten els autors:
També, us proposem el dia 23, la lectura del Conte de Sant Jordi i la confecció d'un drac que us podreu endur a casa.
En segon lloc, comencem un cicle de "Teatre llegit" amb la representació del llibre:"Fantasmàtic", la història del fantasma MacBrut.
I, en darrer lloc, us anunciem la tornada del CONCURS DE LA BIBLIOTECÀRIA.
Aquest any, haureu de llegir tantes recomanacions com vulgueu i demostrar a la bibliotecària que les heu comprés. Com més llibres llegireu, més possibilitats tindreu de sortir guanyadors en el sorteig de llibres que tindrà lloc a final de curs: