Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dinamització de la biblioteca. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris dinamització de la biblioteca. Mostrar tots els missatges

19 de juny 2017

LA BIBLIOTECA EN DADES

  • Un curs més tots els alumnes de l'escola han fet ús, en horari lectiu, de la biblioteca, al menys un cop cada 15 dies.
  • La biblioteca de l'escola ha prestat mensualment, contes i llibres a Educació infantil, per tal de fer més atractiva la biblioteca d'aula.
  • Els alumnes de 6é i per primera vegada els de 5é, han dut a terme la gran i engrecadora tasca de l'apadrinament lector, amb els alumnes de P5 i de 1r de primària.
  • En horari extraescolar la biblioteca s'ha obert de dilluns a divendres de dos quarts de cinc a dos quarts de sis.
  •  L'Hora del conte, ha estat possible gràcies a mares, mestres i alumnes. En total s'han explicat o representat 28 contes, gràcies a la coordinació de la responsable de la biblioteca i molt especialment als alumnes de 4rt que s'han mostrat molt motivats. La mitjana de public assistent ha estat molt alta, 40 usuaris cada dimarts.
  • Aquest curs, l'AMPA de l'escola ha iniciat una nova activitat: "El taller de teatre i contacontes", que s'ha dut a terme durant tot el curs escolar, els divendres a la biblioteca.
  • A més d'aquestes activitats, s'han  pogut dur a terme entre el 2n i el 3r trimestre, tres Clubs de Lectura, destinats a alumnes dels tres cicles de primària.
  • I com ja és habitual, durant la Setmana de Sant Jordi, autors i il·lustradors s'han atansat a la nostra biblioteca, per endisar-nos dins el seu món i els seus llibres. 
  • Pel que fa al fons, s'han arribat als 2511 exemplars propis a més dels 140 prestats per la Biblioteca de Tàrrega, i les col·lccions més prestades han estat: Tea Stilton, Geronimo Stilton, el Senyor Flat, Futbolíssims, Diari d'un prigat, Tina Superbruixa i Diari d'una penada. 
  • Durant tot el curs han col·laborat mestres, mares i iaies (la Roser i la Isabel), l'estudiant en pràctiques Asha Labiad de l'Institut Alfons Costafreda , la presidenta de l'AMPA, Eli Rius, i els nostres ajudants de biblioteca, alumnes de Cicle Mitjà i Superior: l'Amal, la Sara, la Sohaila, la Waafae, La Júlia, el Mouad, la Gisela. la Nogaye i la Safie. MOLTES GRÀCIES!
  • I per finalitzar, al Concurs de la Bibliotecària, hi han participat un total de 54 alumnes, mostrant-se molt participatius els alumnes de 2n i 4rt de primària, que ja estan impacients per saber qui seran els guanyadors. MOLTA SORT A TOTS I BON ESTIU!

8 d’abr. 2014

Arriba un nou títol al Club de Lectura

Els ratolins de la Senyora Marlowe


Lectura, intriga, col·loqui, manualitats, diversió! a: 
el  Club del dilluns i el Club dels dijous

Cada dijous pels alumnes de 6 fins a 8 anys i els dilluns pels alumnes de 8 a 11 anys