- Un curs més tots els alumnes de l'escola han fet ús, en horari lectiu, de la biblioteca, al menys un cop cada 15 dies.
- La biblioteca de l'escola ha prestat mensualment, contes i llibres a Educació infantil, per tal de fer més atractiva la biblioteca d'aula.
- Els alumnes de 6é i per primera vegada els de 5é, han dut a terme la gran i engrecadora tasca de l'apadrinament lector, amb els alumnes de P5 i de 1r de primària.
- En horari extraescolar la biblioteca s'ha obert de dilluns a divendres de dos quarts de cinc a dos quarts de sis.
- L'Hora del conte, ha estat possible gràcies a mares, mestres i alumnes. En total s'han explicat o representat 28 contes, gràcies a la coordinació de la responsable de la biblioteca i molt especialment als alumnes de 4rt que s'han mostrat molt motivats. La mitjana de public assistent ha estat molt alta, 40 usuaris cada dimarts.
- Aquest curs, l'AMPA de l'escola ha iniciat una nova activitat: "El taller de teatre i contacontes", que s'ha dut a terme durant tot el curs escolar, els divendres a la biblioteca.
- A més d'aquestes activitats, s'han pogut dur a terme entre el 2n i el 3r trimestre, tres Clubs de Lectura, destinats a alumnes dels tres cicles de primària.
- I com ja és habitual, durant la Setmana de Sant Jordi, autors i il·lustradors s'han atansat a la nostra biblioteca, per endisar-nos dins el seu món i els seus llibres.
- Pel que fa al fons, s'han arribat als 2511 exemplars propis a més dels 140 prestats per la Biblioteca de Tàrrega, i les col·lccions més prestades han estat: Tea Stilton, Geronimo Stilton, el Senyor Flat, Futbolíssims, Diari d'un prigat, Tina Superbruixa i Diari d'una penada.
- Durant tot el curs han col·laborat mestres, mares i iaies (la Roser i la Isabel), l'estudiant en pràctiques Asha Labiad de l'Institut Alfons Costafreda , la presidenta de l'AMPA, Eli Rius, i els nostres ajudants de biblioteca, alumnes de Cicle Mitjà i Superior: l'Amal, la Sara, la Sohaila, la Waafae, La Júlia, el Mouad, la Gisela. la Nogaye i la Safie. MOLTES GRÀCIES!
- I per finalitzar, al Concurs de la Bibliotecària, hi han participat un total de 54 alumnes, mostrant-se molt participatius els alumnes de 2n i 4rt de primària, que ja estan impacients per saber qui seran els guanyadors. MOLTA SORT A TOTS I BON ESTIU!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hora del conte. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris hora del conte. Mostrar tots els missatges
19 de juny 2017
LA BIBLIOTECA EN DADES
Etiquetes de comentaris:
concurs,
dades,
dinamització de la biblioteca,
hora del conte,
taller de teatre
22 de maig 2017
Ja som al tram final!
I amb ell finalitzen:
L'Hora del conte, amb la representació de: "El Gat amb botes", del "Taller de Teatre"
Els Clubs de lectura de dilluns, dimecres i dijous:
Però, torna un any més...
El Concurs de la bibliotecària
Animeu-vos!!!, veniu a la biblioteca, i preneu en préstec els llibre que més us vingui de gust i a canvi tindreu l'oportunitat de guanyar els títols de les col·leccions, que més us agraden: Futbolíssims, Escola de Dansa, L'Agus, Gerónimo Stilton, Diari del Greg...
Etiquetes de comentaris:
club de lectura,
hora del conte,
taller de teatre
30 de des. 2016
BONES FESTES!
Des de la Biblioteca, l'Escola i l'AMPA us desitgem: BONES FESTES!
Etiquetes de comentaris:
hora del conte,
Nadal,
taller de teatre
29 de nov. 2016
El taller de teatre presenta: Les Bruixes que no estimaven els nens
Aquest curs l'AMPA de l'escola ha organitzat una nova activitat extraescolar: El taller de Conta-contes i Teatre. Per mitjà d'aquesta activitat, els alumnes s'atansen d'una forma divertida a la lectura, alhora que milloren la comprensió lectora, la comunicació i l'expressió oral.
I per comprovar-ho, res millor,que gaudir de la representació del seu primer conte:
LA BRUIXA QUE NO ESTIMAVA ELS NENS
Etiquetes de comentaris:
hora del conte,
taller de teatre
6 d’oct. 2016
LA BIBLIOTECA TORNA EL PROPER DIMARTS
El proper dimarts dia 11 la biblioteca torna a obrir les seves portes amb un nou HORARI:
De Dilluns a Dijous, de 16:30 a 17:30 (els alumnes menors de 6 anys, han de venir preferiblement acompanyats s'un adult).
Hora del Conte: Dimarts, a les 16:30.
Taller de teatre: Divendres de 16:30 a 17:30 (només pels alumnes inscrits)
I a més a més , la inaugurem a lo gran amb l'Hora del Conte, els alumnes de 6é ens explicaran el conte : "Un menjar celestial", obra de Ricard Bertran. Recordeu, a 2/4 de 5 de la tarda.
De Dilluns a Dijous, de 16:30 a 17:30 (els alumnes menors de 6 anys, han de venir preferiblement acompanyats s'un adult).
Hora del Conte: Dimarts, a les 16:30.
Taller de teatre: Divendres de 16:30 a 17:30 (només pels alumnes inscrits)
I a més a més , la inaugurem a lo gran amb l'Hora del Conte, els alumnes de 6é ens explicaran el conte : "Un menjar celestial", obra de Ricard Bertran. Recordeu, a 2/4 de 5 de la tarda.
US HI ESPEREM!
Etiquetes de comentaris:
hora del conte,
horari,
taller de teatre
30 de maig 2016
5 de maig 2016
Un mes de maig molt carregat!
Després de l'èxit en número de contes aportats pels nostres alumnes a les parades muntades per Sant Jordi a la biblioteca, les activitats a la biblioteca no s'aturen:
Dilluns i Dimecres: "Club de Lectura" amb els alumnes de P5, amb la lectura del conte: "Alícia". Us mostrem unes imatges de l'anterior conte: "Peter Pan".
Dimarts: "Hora del conte" amb els contes de "Guixanet", "la Rosalia", "L'arbre que volia tocar els núvols", "Peter Pan" ... i d'altres.
I torna "EL CONCURS DE LA BIBLIOTECÀRIA": convidem a tots els alumnes a venir a la biblioteca i agafar en préstec aquells contes o llibres que més els hi agradin i demostrar que els han llegit. Els que ho facin podran optar a participar al sorteig de llibres dels seus personatges preferits (Flat, Thea, Elvis, Greg..) que tindrà lloc el dia de la festa de final de curs.
Dilluns i Dimecres: "Club de Lectura" amb els alumnes de P5, amb la lectura del conte: "Alícia". Us mostrem unes imatges de l'anterior conte: "Peter Pan".
I torna "EL CONCURS DE LA BIBLIOTECÀRIA": convidem a tots els alumnes a venir a la biblioteca i agafar en préstec aquells contes o llibres que més els hi agradin i demostrar que els han llegit. Els que ho facin podran optar a participar al sorteig de llibres dels seus personatges preferits (Flat, Thea, Elvis, Greg..) que tindrà lloc el dia de la festa de final de curs.
Etiquetes de comentaris:
club de lectura,
concurs,
hora del conte
25 de nov. 2015
Hora del Conte
6 d’oct. 2015
A LA TARDOR TORNA LA BIBLIOTECA!
HORARI DE LA BIBLIOTECA
De Dilluns a Dijous de
16:30 a les 17:30
16:30 a les 17:30
Dimarts: Hora del conte
I per donar-vos la benvinguda us proposem els llibres i contes de la Guia de lectura: Tardor i molt especialment el conte: "El Gat Splat" per conèixer les seves peripècies el seu primer dia d'escola i recordar les vostres.
Etiquetes de comentaris:
escola,
hora del conte,
horari,
tardor
10 d’oct. 2014
La biblioteca torna a l'octubre
A l'octubre la biblioteca obre de nou les portes, amb un nou horari:
HORARI DE LA BIBLIOTECA
Préstec: de dilluns a dijous.
Hora del conte: dimarts.
Club de lectura: dijous, a partir de novembre.
Etiquetes de comentaris:
biblioteca,
club de lectura,
hora del conte,
horari,
normes
Subscriure's a:
Missatges (Atom)










